Hur köper jag mina biljetter? - Biljetterna betalas med Mastercard/Visa eller förskott via bankgiro
Hur får jag mina biljetter levererade? - Via email för direktutskrift eller brev hem i brevlådan
Hur fungerar förskottsbetalning? - Beloppet sätts in på Nortics bankgiro och efter registrerad betalning (2-3 Bankdagar) kommer dina biljetter genom valt leveranssätt
Har min betalning kommit fram? - Vid kortbetalning får du dina biljetter inom 5 minuter, vid förskottsbetalning tar det 2-3 bankdagar innan betalningen når oss.
Återköps biljetter? - Nej i normalfallet inte, i sällsynta fall kan du kontakta arrangören som då meddelar oss om eventuell återbetalning.
Jag har en fråga om själva evenemanget vem kontaktar jag? - Du hittar kontaktuppgifter till arrangören under "Support"
Jag har problem med min bokning vem kontaktar jag? - Gå in på "Support" överst i bokningssidan eller gå direkt till www.nortic.se/hjalpcenter
Jag lyckades inte boka kan jag boka via mail? - Vi kan tyvärr inte ta emot bokningar via mail
Syftet med att använda kakor på denna sida är för att kunna hantera sessioner för din bokning samt anpassa våra tjänster efter de användarpreferenser du och arrangören angivit. Kakor måste vara aktiverat för att du ska kunna använda denna tjänst
Abonnemanget är inte aktivt och går inte att boka på